Wellicht heeft u onze nieuwe aanwinst al aan de telefoon van de helpdesk gesproken. Eind augustus is ons team namelijk uitgebreid met een parel van een nieuwe collega. Graag delen we in ons enthousiasme, en stellen we Joppe aan u voor.
Joppe, hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met CTM Solution?
Ik was mijn scriptie aan het schrijven en werkte daarnaast part-time. Net een week voor de lockdown in werking trad, ben ik gelukkig afgestudeerd. Het was daarna wel even schrikken toen ik alle vacatures zag verdwijnen. Tot dat ik een heel leuk, nuchter bericht kreeg van Fabian via Linkedin. Ik had meteen een goed gevoel bij dit bericht en ben langs gekomen voor een gesprek. De rest is geschiedenis.
Waarop ben je afgestudeerd?
Tijdens mijn Master Marketing Management heb ik mij voornamelijk gefocust op retail marketing en consumenten psychologie. Het onderwerp van mijn scriptie onderzoek was wat voor effect slimme retail technologieën hebben op consumenten loyaliteit in offline winkels. Bij slimme retail technologieën kan je denken aan; Touchscreens, virtual reality etc.
Wat is je eerste indruk van het kantoor?
Vanaf de eerste dag had ik door dat er een fijne, open sfeer hangt waarin iedereen zichzelf kan zijn. Er wordt van je verwacht dat je ondernemend bent en daardoor kan je snel dingen oppakken die je zelf leuk vind.
Fun fact over Joppe
Mijn grootste wens is altijd geweest om een eigen goochelshow te hebben genaamd de Magnificent Jopie, om dit te bereiken heb ik uren lang dezelfde goocheltrucjes geoefend voor mijn ouders. Zij werden er helemaal gek van en ik niet veel beter. Tegenwoordig heb ik deze droom ingeruild voor een iets realistischere droom; om met een eigen foodtruck, festivals langs te gaan en de lekkerste taco’s van Nederland tevoorschijn te toveren.
Joppe samengevat
- 27 jaar
- Woont in Amsterdam
- Studeerde Marketing Management
- Allereerste bijbaan bij een bakkerij & café
- Eet graag alles wat lang op een BBQ heeft gelegen.
- Gek op koken en verzamelt vinyl platen