Het jaarlijkse CTM klanttevredenheidsonderzoek van afgelopen mei heeft ons geleerd dat verbeteringen in de ‘look & feel’ wenselijk waren. Hoewel sommige deelnemers het prettig vinden zoals het is, vergeleken anderen het uiterlijk met Windows ’95. Ouderwets dus.
Wij zijn met alle opmerkingen aan de slag gegaan en hebben de afgelopen maanden aan een nieuw uiterlijk van pagina’s en buttons gewerkt. Omdat smaken natuurlijk verschillen bleek dit bepaald geen sinecure. Daarnaast is het veel werk om alle 700 unieke CTM webpagina’s te controleren, het aanpassen en uitlijnen van icoontjes, kaders instellen, het vaststellen van kleuren, plaatsing van tabbladen, de vormgeving van pop-ups en het daarop aansluiten met de teksten.
Nu is het echter zover, in de release van oktober wordt de eerste fase van de nieuwe ‘look & feel’ gepresenteerd!
Met deze look & feel wordt ook beter aangesloten op moderne webrichtlijnen. Bovendien kunt u nu met CTM werken via smartphones of tablets. Er zijn slechts beperkte aanpassingen gedaan aan de inhoud van CTM of aan de plaats van de buttons. Zo kunt u eerst aan het nieuwe uiterlijk wennen. Wij zullen in de nabije toekomst stap voor stap verbeteringen aanbrengen in de workflow en positie van buttons.
We horen graag wat u ervan vindt!
Zie hieronder alvast een sneak preview van CTM 7.0