In navolging op het leveranciersonderzoek in 2012 heeft CTM Solution afgelopen maand een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Graag willen wij op deze manier alle deelnemers hartelijk danken; de resultaten helpen ons enorm om onze dienstverlening verder aan te scherpen.
Hieronder een aantal punten waar wij trots op zijn en een aantal zaken waar wij lering uit zullen trekken.
– Hoe vaker onze klanten gebruik maken van het CTM online aanbestedingsplatform (“dagelijks” of “wekelijks”), hoe hoger de overall beoordeling.
– De volledige dienstverlening van CTM Solution (helpdesk, systeem & accountmanagement) wordt door ruim 55% van de respondenten met een 8 of hoger beoordeeld en door 25% met een 7.
– De betrouwbaarheid van het platform wordt door 50% van de respondenten met een 8 of hoger gewaardeerd en door 30% met een 7.
– Een verbeterpunt voor CTM is de ‘look & feel’ van het systeem. 48% geeft in dit verband een 7 of hoger, 30% een 6 en de overgebleven ruim 20% lager dan een 6.
– Wat betreft de gebruiksvriendelijkheid van het systeem geven de respondenten aan dat zij de volgende aspecten als “gemakkelijk” tot “zeer gemakkelijk” ervaren:
- Het werken met een checklist in een aanvraag;
- Het werken met de berichtenmodule binnen een aanvraag;
- Het werken met het documentmanagementsystem;
- Het publiceren van een aankondiging via het systeem.
Een verbeterpunt voor de gebruiksvriendelijkheid is het opstellen van eisen en criteria met behulp van een Excel-template. Dit wordt als moeizaam ervaren.
In ons streven naar service excellence zijn wij heel blij met de beoordeling van onze helpdesk. Op bijna alle punten krijgt de helpdesk de hoogste waardering (“volledig eens”). Enkele onderwerpen waarop de helpdesk de volle waardering behaalde zijn:
- Oplossingsgerichtheid van de medewerkers
- Bereikbaarheid van de helpdesk per e-mail of telefoon
- Toegevoegde waarde leveren aan dienstverlening van CTM
Indien u nieuwsgierig bent geworden naar het volledige onderzoek of vragen hebt met betrekking tot bovenstaande punten, neemt u dan gerust contact op met Wiebe Smit via het telefoonnummer: 020-6708500.
- Gepubliceerd op 26 juni 2013.
- Hoe vaker het gebruik, hoe hoger de beoordeling.
- Volledige dienstverlening scoort 7 of hoger door 80% van de respondenten.
- Betrouwbaarheid van het platform scoort 7 of hoger door 80% van de respondenten